سلام یـه روش رو از یـه دوستی نقل مـی کنم جهت رفع زودانزالی خصوصا درون دوران عقد موثر هست (دوران عقد بدون )

بهتره از صرف غذا که تا زمان شروع مقدمات لااقل یک ساعت فاصله باشـه . درمان سلیاک دکتر خیر اندیش زیـاد هم آب نخورید درون حد رفع نیـاز .

قبل از شروع معاشقه برید توالت و رفع حاجت کنید . درمان سلیاک دکتر خیر اندیش خصوصا مردها .

در یـا توالت آلت و ها را با سرکه (طبیعی سیب) خیس کنید دو دقیقه صبر کنید که تا خشک بشـه و بعد آلت رو با آب سرد بشورید و با دستمال توالت خشک کنید ( مـی توانید سرکه را درون جای عطری استوانـه ای پلاستیکی بزرگ بریزید و همراه ببرید) . حالا یک تکه دستمال توالت تمـیز بـه ابعاد تقریبی ۶ درون ۶ سانتی متر رو برش داده و دو لایـه درون یک نایلون فریزر معمولی(پنگوئن) یـا درون کاندوم قرار دهید (اگه از کاندوم استفاده مـی کنید حتما اول آلت رو درون حالت نعوظ وارد کاندوم کرده که تا جا باز کنـه و بعد دستمال رو داخل کاندوم قرار بدید) روی دستمال یک قاشق مرباخوری عسل و یک قاشق مرباخوری سرصاف آرد نرم پودر نخود بریزید ( اگر مـی خواهید درون انتها بدون کاندوم کنید آرد نخود نریزید) .
سر آلت رو که تا نزدیک ها تو نایلون مـی کنید و دو طرف آزاد سر نایلون کـه پیچ داده و به هم نرم یک گره مـی زنید (اگه کاندوم هست آلت را داخل کاندوم مـی کنید) حال یک جوراب مردانـه ساق کوتاه کـه کش محکمـی نداشته باشـه روی آن که تا نزدیک مـی کشیم (روی نمـی رود) حالا مـی روید بدون درون آوردن لباس های پایین تنـه با همسرمون شروع بـه صحبت های عاشقانـه و نوازش مـی کنید.
حدود ۱۵ دقیقه یـا بیشتر ، درمان سلیاک دکتر خیر اندیش بـه مـیل شما ، لمس و نوازش ، بوسیدن ، ، ، زبان وها و لاله گوش و دور گردن ، ها و نوک ، شوخی ، با یکدیگر ، ماساژ عاشقانـه تک تک اندام از کف پا که تا فرق سر ، اندام زن از روی لباس و بعد درآوردن تک تک لباس های او ، بازی ، گرفتن و تکان ها و و … ، تعریف از اندام زیبای همسر و جملات قشنگ فراموش نشود و بعد از روی یـا از روی شلوار خانگی آلت را روی اندام زن مـی مالیم .

بعد از این مقدمات احتمالا خانم یکی دوبار قبل از ارضا خواهد شد و کشش بیشتر خواهد داشت . مقدمات موجب بالارفتم رحم و ترشحات شده و عمل را بهتر و لذتبخش مـی کند .

اگر درون دوران نامزدی نیستید مـی توانید یک یـا دو انگشت دست را خیس کرده یـا کمـی با روغن زیتون چرب کرده و داخل زن بالا و پایین و به اطراف حرکت دهید و یـا نیم دایره بچرخانید ، (مالش داخل با قسمت نرمـه نوک انگشت ) ، دست دیگر روی شکم زن کمـی رو بـه پایین فشار نرم آورد که تا زن بعد از یکی ، دو دقیقه بازی انگشتان شما ، انزال هم شود .

حال مـی توان پوشش پایین تنـه را درآورید و با کاندوم و یـا بدون کاندوم کنید . به منظور نمـی توان از نایلون استفاده کرد.

اول نرم بدنـه آلت (لوله آلت و گاهی هم کلاهک) را روی کلیتوریس بدون درون بمالید و یـا با دست آلت را گرفته و در حالت نعوظ آلت را روی زن نرم ضربه بزنید و بعد از یکی دو دقیقه فقط سر آلت را داخل کنید و بعد از مدتی کمـی بیشتر و پس از مدتی باز هم کمـی بیشتر کنید .

سرعت ، عمق و قدرت هرچه کمتر باشـه مدت بیشتر هست .

مقدمات هرچه بیشتر باشد لذت زن و مدت معاشقه بیشتر هست .

هرچه فاصله بین دو انزال مرد کوتاه تر باشـه مدت بیشتر هست .
(در مردان بهترین فاصله انزال هر ۷۲ ساعت یکبار و در زنان هر ۳۶ ساعت یکبار هست . بهتر هست در یک روز دوبار انزال نکنید . هر روز مـی توان معاشقه داشت ولی لازم نیست هر روز انزال نمود . انزال مکرر موجب لاغری ، ضعف ، کاهش حافظه و… مـی گردد. افراط و تفریط درون انزال خصوصاً درون مردان همچون کوبیدن مـیخ با تابوت خود است. )

هرچه مرد درون بجای فشار آوردن بـه آلت ، هنگام مالش آلت یـا ، بسته بـه نوع پوزیشن ، بجای آنکه آلت را حرکت دهد بدن را حرکت دهد یعنی فرض آلت درون حالت راست شده درون باشد و تنـها کمر یـا شکم خود را بـه چپ و راست و یـا نیم دایره حرکت دهد مدت بیشتر مـی شود .

خواب مناسب ، تغذیـه متناسب با مزاج و تمرینات یوگا قدرت کمر و تمرکز فکر و آرامش ایجاد کرده و مدت را بالا مـی برد .

نفس کشیدن عمـیق حین معاشقه مدت را بیشتر مـی کند .

مصرف شبانگاه دو قاشق غذاخوری روغن زیتون + یک قاشق مرباخوری سرصاف تخم کرفس + یک قاشق مرباخوری سرصاف تخم هویج (یـا زردک) + یک قاشق مرباخوری ترکیب پودر دارچین و زنجبیل و نمک دریـا و آویشن قدرت نعوظ مرد را بالا مـی برد .

مصرف نصف پوست خورد شده هلیله زرد + یک عدد تکه های خورد شده هلیله سیـاه با کمـی عسل و نصف قاشق چایخوری سیـاه دانـه درون گذر زمان توانایی کنترل مردان را به منظور استفاده راحتر از روش شروع و توقف بالا مـی برد .

ورزش های هوازی و یوگا و ایروبیک و کگل به منظور زن و مرد مفید هست .

وقتی زن روی مرد قرار بگیرد مدت بیشتر مـی شود .

درون حالت سگی (زن حالت چهار دست و پا و مرد نشسته روی دو زانو پشت وی) مدت را بسیـار کوتاه مـی کند ولی درون حالت درازکش بـه پهلو پشت زن رو بـه مرد مدت مدت و کنترل قبل از انزال را زیـاد مـی کند .

استفاده از روش شروع و توقف درون مدت را زیـاد مـی کند .

هرگاه مرد با رفت و برگشت ساعد دست خود بین دو پای زن یـا روی ، زن را تحریک کند و یـا زن روی یک پای مرد طوری بنشیند کـه هر پای زن یک سمت پای مرد باشد ( حالت نشستن سوارکاری روی یک پای مرد) و در این حالت خود را روی پای مرد بمالد تحریک زن بالا رفته و بدون ارضا مـی شود درون این حالت مرد نیز مـی توان و سایز اندام زن را نوازش کند. (موهای پای مرد بهتر هست زده شده باشد و روی ران وی با اندکی روغن زیتون چرب گردد) کف دست مرد روی و کلیتوریس زن نیز موجب ارضای زن بدون مـی گردد (بهتر هست کف دست کمـی چرب با روغن زیتون باشد . دو سه قطره با کمـی آب دهان کافی است) . اندام زن از روی لباس نیز محرک قوی هست البته درون انتها نـه درون ابتدای معاشقه .

واضح هست که اگر به منظور هر عضو از بدن زن یکی ، دو دقیقه وقت صرف شود مدت معاشقه بسیـار طولانی مـی شود صرف یک دقیقه بوسیدنـها ، یک دقیقه ها ، بعد زبان یکدیگر ، نوازش ها ، و ، لاله گوش ، ماساژ کف پا ، کف دست ، دور گردن ، اطراف گوش ها ، پیشانی و گیج گاه ، دو کمر ، و دور ، روی شکم ، ماساژ نرم کتف و کمر ، کشاله بیرونی و داخلی ران ها ، ماساژ اندام ، بوسیدن و و و زبان زدن روی کلیتوریس و داخل ، ورود انگشت داخل .

نرم آلت مرد توسط زن مدت معاشقه را زیـاد مـی کند .

نرم یـا از درون حالت دراز کش بـه پهلو توسط زن روی آلت مرد (بدون ورود آلت) مدت معاشقه را زیـاد مـی کند .

گه گاه زن حین خودش رو روی آلت مرد نیم دایره بمالد .

افزایش مدت صحبت های زناشویی و بیـان تمایلات قبل از نزدیکی برانگیختگی زنان را بالا مـی برد .

مرد مـی تواند نوک بینی خود را روی زن بمالید و بدین روش زن را تحریک کند .

اگر مطمئن هستید زن دارای عفونت نیست مـی توان و کلیتوریس وی را با زبان تحریک کرد . درون غیر اینصورت یـا از این امر منصرف شوید و یـا یک نایلون فریزر را از بغل قیچی کنید که تا یک لایـه نازک شود طوری برش دهید کـه دو لایـه آن بـه هم وصل باشد حال چهار طرف نایلون را با چسب کاغذی بـه بدن زن بچسبانید و از روی نایلون را بلیسید .

روش شروع توقف : درمان سلیاک دکتر خیر اندیش درون بعد از هر چند دقیقه مـی شود آلت را کامل خارج کرد و با دهان و سایر اندام زن را مکید و بعد از دو سه دقیقه دوباره درون همان پوزیشن و یـا درون یک پوزیشن دیگر کرد .

اگر مـی خواهید منع از بارداری یـا پیشگیری از انتقال امراض رخ بدهد حتما در مرحله از کاندوم استفاده کنید .

اگر مـی خواهید صاحب اولاد شوید بعد از مقدمات حتما آلت را شسته خشک کرده و بعد کنید عسل مشکلی ندارد ولی چسبناک بودن آن احتمال ورود منی را بـه تخمک را کم مـی کند .

نکته : اگه برععمل کنید یعنی روی جوراب کاندوم بکشید هم بـه آلت فشار مـی آید و هم زود انزال مـی شوید .
بهتره آدم تو هفته هفت بار کنـه ولی فقط یک یـا دوبار انزال داشته باشـه . منی حکم بذر و دانـه های حیـات بدن رو داره نباید درون انزال افراط کرد . منی فقط به منظور نیست . قوای از تموم بدن جمع مـی شود نـه فقط یک عضو . افراط موجب ضعف بدن ، تحلیل حافظه و استخوان و تمرکز و بینایی هست و تفریط موجب فشار خون و مشکلات قلب . حتما اعتدال داشت . درون برخی فصول کمـی بیشتر درون برخی فصول کمتر و در سنین مختلف نیز متفاوت و در مزاج ها نیز متفاوت . مراجعه شود بـه رساله ذهبیـه آقا امام رضا علیـه السلام .

نکته : مـی توان درون یک ظرف عطر پلاستیکی کمـی شامپو ریخت و همراه داشت به منظور نظافت . استفاده از کاندوم راحتر از نایلون هست خصوصاً اینکه درون طولانی احتمال عبور منی از نایلون و آلوده شدن لباس هست . بعد از کمـی توقف و دنگ کنید و زود بلند نشوید چهار پنج دقیقه نوازش و بوسیدن و ابراز تشکر و ابراز احساس خوب هست و بعد خود را با دستمال شخصی تمـیز کرده و در سطل زباله دارای کیسه زباله اندازید و بعد توالت بروید و ادرار کنید و سپس یـه غسل سه ، چهار دقیقه ای و مصرف آب ولرم با یکی دو قاشق عسل و استراحت .

بهتر هست برای انداختن کاندوم یک روزنامـه و پلاستیک زباله مشکی درون اتاق موجود باشد و زن و مرد با دستمال جدا یـا دستمال توالت جدا خودشان را پاک کنند و سپس درون اولین فرصت بـه توالت رفته و بعد غسل نمایند .

اگر مرد بـه آستانـه انزال منی برسد و چندبار خودش را کنترل کند درون آینده سنگ و درد مثانـه پیدا مـی کند . حتما مقدمات بدون را زیـاد کرد .

مصرف صبح یک قاشق مرباخوری سرصاف و شب هم همـینطور از داروی گیـاهی لبوب کبیر (۱۴۰۰۰ تومان فروش عطاری آنلاین مورد تایید دکتر روازاده) درون مدت دو سه هفته قدرت کنترل انزال را بالا مـی برد .

مصرف روزانـه بـه اندازه یک نخود ریز کندر با معادل آن مصطکی و شکر سرخ ناشتا (خرید از عطاری) موجب تقویت کمر هست . که تا یک ساعت بعد چیزی نخورید بهتر هست و بعد صبحانـه مـیل شود .

[پاسخ]




[سخنرانی های دکتر خیراندیش درون مورد طب اسلامـی - پایگاه ... درمان سلیاک دکتر خیر اندیش]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 08:46:00 +0000